Hur gör jag om jag vill köpa kort och min arbetsgivare ska betala via faktura?

Genom vår företagsportal kan du som anställd eller administratör av friskvårdstjänster beställa träningskort via företaget.

Du hittar företagsportalen här.

Så funkar det
Beställning av träningskort kan göras på två sätt i Företagsportalen:
  • Som medarbetare kan du själv beställa kort med hjälp av företagets kundnummer (kundkod).
  • Genom en kontaktperson på företaget.
    Kontaktpersonen kan enkelt administrera medarbetarnas träningskort via en inloggning som ger en överblick över vilka medarbetare som har träningskort. Det finns även möjlighet att lägga till och ta bort medlemmar samt enkelt förnya kort.
Träningskortet registreras direkt efter beställning med startdatum samma dag, om du inte redan har ett giltigt träningskort. Då aktiveras det nya träningskortet direkt efter att det andra har gått ut.

OBS! Alla behöver registrera sig som en ny användare på grund av nytt system
För att kunna logga in behöver du registrera dig som en ny användare eftersom vi har ett nytt system (sedan 1 december 2016). Detta gäller även företag som redan är registrerade och har ett lösenord sedan tidigare. Företaget har fortfarande kvar samma kundnummer (kundkod).

Har du frågor?
Du hittar svaren på många av dina frågor här på forumet. Här kan du också ställa en fråga om du saknar någon information.

Du är också välkommen att kontakta oss på foretag@sthlm.friskissvettis.se eller 08-429 70 00.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.