Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Problem att boka pass

Just nu har vi problem med vårt bokningssystem, det gäller framförallt under tidiga morgnar. Problemet är felanmält och håller på att utredas.

Vi återkommer med ytterligare information.

Kommentarer

  • Hej! Det är väldigt fullbokat just nu på alla pass. Tänkte boka ett pass i morgon men då är det 93 i kö före mig. Det måste vara något fel på erat bokningssystem. Eller så får ni sätta in mer pass.
    Mvh Petra
    Petra
  • Och hur länge är det acceptabelt att man har serverfel!  För tredje veckan så har detta problem varit när jag försökt boka mitt pass och idag kom jag in efter 38 minuter, från 07.00 prick och hamnade på 30 i kö. Känns mer än irriterande.
    Kerstin Rickenberg
  • Hej Kerstin och tack för inlägg i frågan.

    Vi och våra leverantörer jobbar fortfarande för en lösning. Håll ut, och tack för att du tar kontakt.

    Du kan alltid komma till anläggning när drop-in-biljetterna släpps, 30 minuter innan passet börjar släpps hela 15 % av platser som ej kunnat förbokas. Gäller alla pass förutom Inspiration med tränare-passen (färre deltagare, ofta i gym, ej hall).

    De biljetter som ej hämtats ut 9 minuter innan passet börjar släpps och finns tillgänglig för dig om du är på plats. Så chansen att få en plats till ett pass du gärna vill gå på är relativt stor.

    Välkommen!
    Kicki
  • Det verkar som om hela bokningssystemet har pajat. Har försökt boka sedan igår kväll men har fortfarande inter kommit in. Ringde Friskis City och fick hjälp med att boka in ett pass. Hade då försökt ringa till Hornstull men kom inte fram. Vad är det som händer?

    Anita Bergman
  • Jag kommer in på Kungsholmens hemsida men får inte upp bokningsschemat. Är felet fortfarande hos er eller är det hos mig?
    Dick Granberg
  • Hej!

    Hoppas serverfelet åtgärdas snart. Ända sen terminen startade har jag haft problem att komma in på hemsidan/bokningen kl. 07.00. det kan dröja 30-40 minuter innan det funkar. Förargligt, eftersom man måste "hänga på låset" för att få en plats på populära pass. Svårt att chansa på drop-in 30 minuter innan då man jobbar.
    /Kikki Bergström-trogen friskismedlem trots allt:-)
    K. Kergström
  • Hej Kikki,

    Tack för input och kul att du gillar F&S Stockholm!

    Vi känner till och jobbar aktivt med bokningssystemet. Vi har utökat serverkapacitet och börjar se en bättring. Hoppas du också upplever att det börjar bli mer fungerande. Måndag morgon har vi allra mest aktivitet i bokningssystemet. Du är välkommen till pass obokad som drop-in, och visst händer det att några av våra allra mest populära pass kan bli helt fulla, men ofta finns platser kvar när passen startar.

    Hälsningar,
    Kicki
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.